Web Günlüğü » Serbest kıyafet uygulaması » Okula Nasıl Gidilir?

Okula Nasıl Gidilir?


Okula nasıl gidilir konusuyla karşınızdayım sonunda. Modayı takip edenler iyi bilir okula giderken nasıl gidilmesini. Tam emin olmayanlar için bu konu üzerinde duruyorum. Yukarıdaki kombin üniversiteliler için.
İlk olarak mavi gömlek süpermiş, çok sevdim. Desenli bir taytın üzerine desenli gömlek olmaz çok kapatır ve en önemlisi hoş durmaz. Hem renkleri de uymuş. Aslında aynı renk yapacaktım ama denedim o da kapatıyor. Neyse gri supra tırnak cilası kırmızı bir çanta ve pembe bir rujla (çok aşırıya kaçırmadan) da çok şık olabiliriz.


Şu kazaklar bayağı moda oldu. Hatta ablamda taytı var. Ay çok hoş! Bende almalıyım. Bu arada ben onlara yılbaşı kazağı diyorum. Geyik falan var ya ondan sanırım. Gayet spor ve rahat bir kombin. Kesinlikle ayakkabıyı sadece ben beğenmemişimdir. Yani herkes beğenmiştir herhalde. Bir başka kombine geçelim.



Bu kombini ablam yaptı. Deri ceket süper onların üzerine daha doğrusu her şey güzel ama abla o pantolonun altına o ayakkabı olur mu? O ayakkabının üzerine tayt olur bence, hemde dar tayt. Ama neyse senin kararın. En kısa zamanda yorumunu bekliyorum canım. Aslında yazım burada bitmişti ama birkaç şey daha eklemek istiyorum.



Bu tokalara bayıldım ve tam da okul için. Neon neon neon... Seviyorum seni neon. Bu şarkıyla veda etmek istiyorum.
GÖRÜŞÜRÜZ...
Bu Yazı Çarşamba, Ocak 16, 2013 Tarihinde Prett! Tarafından Yazılmıstır
  1. üçüncü tarzı çok beğendim kim yaptı acaba!!!!11!

    serbest kıyafet güzel oldu ama eskiden bi forma giyip çıkıyoduk şimdi on saat ne giycem derdi var, şit.

    2. stildeki kazakları çok seviyorum :) rengi çoğoşmuş.

    YanıtlaSil
  2. valla oldukça guzel fıkırler

    YanıtlaSil
  3. hayatımızı yeni moda
    ürünler kolaylaştırıyo ama bi yandanda eskileri unutturuyo :)

    YanıtlaSil